Autor
Pawełczyk, Piotr Redakcja.
Tytuł
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
ISBN
978-83-264-8271-7 : zł 59
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wolters Kluwer,
Hasła przedmiotowe
Reklama społeczna
Informacje dodatkowe
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks. Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
245
%a Kampanie społeczne jako forma socjotechniki /
260
%a Warszawa :
%b Wolters Kluwer,
%c 2015.
300
%a 171 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
650
%a Marketing społeczny
700
%a Pawełczyk, Piotr
%e Redakcja.
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-8271-7 : zł 59